Om

Skrevet av : Unknown onsdag 15. april 2015

Velkommen til "Abalone Handmade" på denne siden vil du finne forskjellige hjemmestrikkede- og heklede produkter for salg.

Hvem er jeg:
Kvinn 50 år som har strikket store deler av mitt liv og strikking er blitt en dal av livet mitt, samtidig som strikking er en stor hobby. Jeg strikker overalt, mye og nesten hver eneste dag. Jeg strikker mye forskjellig for det meste er det tilbehør, luer, votter og denslags som er på pinnene mine. Det hender at jeg også lager strørre plagg som sjal, babydresser, gensere og kofter. Det blir fort et overskuddslager på alt jeg lager, dermed blir det lagt ut for salg.

I Norge har vi et klima som passer godt for strikkeplagg i både ull, alpakka, bommull og lin. Små, tynne plagg som luner om våren og på kjølige sommerkvelder, og tykkere plagg som varmer godt utover høsten og vinteren. Dette er noe av det som vil komme i denne bloggen.

Jeg streber etter å levere produkter av utsøkt høy kvalitet. Produktene jeg bruker består av garnkvaliteter som er spunnet av naturens beste råvarer, og kun det beste er godt nok for meg som har kjærlighet til godt håndtverk og kan nyte gleden av å strikke. Jo bedre kvalitet på garnet jo morsommere er det og å strikke.

Bloggen og Butikken
I bloggen her skal jeg legge ut alt som jeg selger. Jeg har også en butikk den finner du her, der kan du handle direkte.

Butikken fylles opp fortløpende.
Produkter som kjøpes har rask leveringstid.
Bestillingsprodukter må jeg lage så det vil ta lengre tid.



Følg gjerne med:

Sett deg gjene på min epostliste for nyhetsbrev. Kommer snart


Jeg har også en strikkebod på facebook som du kan melde deg inne den finner du her
Driver også bloggen StrikkeBea den finner du her


English:
Hello! My name is Beate, but in the knitting world I go by Strikkemaske
I love knitting - Find it so relaxing, I always look out for new ideas, love the inpiration from internet, and I also love my blog and all of you readers - you are all a inspiration!
In this blog you will find knitting for sale.


I samme slengen må jeg jo også registrere denne bloggen på bloggurat :-)

{ 1 kommentarer... les dem under eller legg til en kommentar }

- Copyright © Abalone HandMade - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -